Header Ads

ٹیکنالوجی کی اقسام

ٹیکنالوجی کی اقسام



تعلیم میں ٹیکنالوجی کا ارتکاب

ہم میں سے بہت سے، ٹکنالوجی نے چیزیں جیسے کمپیوٹرز، سیل فونز، اسپیس شپ شپ، ڈیجیٹل ویڈیو پلیئرز، کمپیوٹر گیمز، اعلی درجے کی فوجی سازوسامان، اور دیگر انتہائی جدید ترین مشینوں کے تصورات کی منظوری دی ہے. اس خیالات کو ان کے بارے میں دلچسپ آلات اور نیوز مضامین کے ٹیلی ویژن رپورٹس، سائنس فکشن کی کتابیں اور فلمیں، اور آٹوموبائل، ٹیلی فون، کمپیوٹرز، اور خود کار طریقے سے بولی مشینیں جیسے آلات کے استعمال کے ذریعے نمائش کے ذریعے بہتر بنایا گیا ہے.

جبکہ آلات اور مشینوں پر یہ توجہ عموما عام آبادی میں بہت مقبول ہوتا ہے، بہت سے محققین بھی اسی نقطہ نظر کو برقرار رکھتے ہیں. چونکہ پریس نے 1 9 26 میں پہلی تدریسی مشین تیار کی (نازروزو، 1977)، پبلک اسکولوں اور بعد ازیں سیکنڈری تعلیم کے اداروں میں ٹیکنالوجی کی درخواستوں نے سامان کے حصول اور استعمال جیسے جیسے جیسے فلم پروجیکٹر، آڈیو اور ویڈیو ٹیپ ریکارڈرز، اوپر کے پروجیکٹر پر توجہ مرکوز کی ہے ، اور کمپیوٹرز.

1960 کی دہائی کے آغاز سے، تاہم، یہ رجحان سامنے آ گیا ہے کہ ہم تعلیم میں ٹیکنالوجی کو سمجھتے ہیں. اس وقت، اساتذہ نے ہدایات کی ٹیکنالوجی کے تصور پر غور شروع کیا. اس کے بعد، کافی غور و فکر کے بعد، انسداد ٹکنالوجی کے کانگریس کمیشن (1 9 70) نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ ٹیکنالوجی صرف ہارڈ ویئر کے مقابلے میں زیادہ شامل ہے. کمیشن نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ، آلات اور سامان کے استعمال کے علاوہ، انسٹی ٹیوٹ ٹیکنالوجی میں ہدایات کے ڈیزائن اور فراہمی کا ایک منظم طریقہ بھی شامل ہے.

مائیکروسافٹ ٹیکنالوجی کی تیزی سے ترقی کے ساتھ، تعلیمی ہدایات پر تحقیق میں اضافہ، اور صحت کے مسائل، جسمانی معذوری، اور سینسر کی خرابیوں کے ساتھ ان لوگوں کو مدد کرنے کے لئے نئے آلات اور آلات کا انضباط، 20th صدی کے مؤخرہ تیسرے تیسرا ایک بہت ڈرامائی گواہ ہے ارتقاء موجودہ نقطہ نظر ایک وسیع تر ہے جس میں چھ قسم کی ٹیکنالوجی کو تسلیم کیا جاتا ہے: تدریس کی ٹیکنالوجی، تعلیمی ٹیکنالوجی، معاون ٹیکنالوجی، طبی ٹیکنالوجی، ٹیکنالوجی پیداواری کے اوزار، اور انفارمیشن ٹیکنالوجی (بلیک ہورسٹ اینڈ ایڈبورن، 2000).

تعلیم کی ٹیکنالوجی

تدریس کی ٹیکنالوجی کو ہدایاتی نقطہ نظر سے مراد ہے جو بہت سارے طریقے سے بہت منظم طریقے سے ڈیزائن اور لاگو ہوتے ہیں. اس طرح کے نقطہ نظر عام طور پر اچھی طرح سے مقرر کردہ مقاصد، عامل تدریس کے طریقہ کار کے مطابق ہیں جن کے تحت طلباء کو سیکھنے کی ضرورت ہوتی ہے، ہدایت کی چھوٹی سی قطعیت، احتیاط سے ترتیب، اعلی درجے کی استاد کی سرگرمی، طالب علم کی اعلی سطح، لبرل استعمال نافذ کرنے، اور طالب علم کی کارکردگی کی محتاط نگرانی.

ان اصولوں میں سے بہت سے طریقوں سے منسلک ہدایات کی طرز عمل شامل ہیں جیسے براہ راست ہدایات (کارنیین، سلبرٹ، اور کیمینئی، 1990)، رویے کا تجزیہ (البرٹو اور ٹراؤٹمن، 1995؛ والری، بیلی، اور سوگائی، 1988)، سیکھنے کی حکمت عملی (Deshler & Schumaker، 1986)، اور جواب فوری طور پر (Wolery، Ault، & Doyle، 1992). زیادہ تر اکثر، مشینیں اور سامان شامل نہیں ہوتے جب تدریس کی مختلف ٹیکنالوجی کو لاگو کرتے ہیں؛ تاہم، وہ ہوسکتے ہیں، جیسا کہ بعد میں دیکھا جائے گا

انڈرالل ٹیکنیکل

اگرچہ انسٹی ٹیوٹ ٹیکنالوجی کی نوعیت کے بارے میں مختلف نظریات موجود ہیں، کمیشن انسٹی ٹیوٹ ٹیکنالوجی (1 9 70) نے مندرجہ ذیل تعریف کی ہے:
انسٹی ٹیوٹ ٹیکنالوجی انسانی مقاصد کے بارے میں سیکھنے اور تعلیم کے مجموعی عمل، انسانی مقاصد اور مواصلات میں تحقیق کی بنیاد پر، اور زیادہ مؤثر طریقے سے لانے کے لئے انسانی اور غیر انسانی وسائل کا ایک مجموعہ ملازم کرنے کے لئے سیکھنے اور تدریس کی مکمل عمل کا ڈیزائن، لے، اور اندازہ کرنے کا ایک منظم طریقہ ہے. ہدایات (پی 199)

انسٹی ٹیوٹی ٹیکنالوجی کی عام ایپلی کیشنز روایتی ذرائع ابلاغ جیسے ویڈیوٹپس، کمپیوٹر معاون ہدایات، یا زیادہ پیچیدہ نظام، جیسے ہائپرمیڈیا کے پروگراموں میں استعمال ہوتے ہیں، جو وڈیوڈیسک پر محفوظ کردہ آڈیو اور بصری تصاویر کو ظاہر کرنے کے لئے استعمال ہوتے ہیں (بلیک ہورسٹ اور موورس، 1996) ، سی ڈی روم اور ڈیجیٹل ویڈیو ڈسکس. ٹیلی مواصلات کے نظام، خاص طور پر انٹرنیٹ (ولیمز، 1995) اور اس کے عالمی وائڈ ویب اجزاء (ولیمز، 1996) کا استعمال کلاس روم میں اور فاصلہ تعلیم کے لئے بہت اچھا وعدہ ہے. کمپیوٹر سافٹ ویئر کے نظام اب دستیاب ہیں جو ویب کے ذریعہ ہدایت کی فراہمی کو منظم کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. اس طرح کے نظام کو خاص تعلیم سے متعلق موضوعات پر انڈر گریجویٹ اور گریجویٹ طالب علموں کو ہدایات فراہم کرنے کے لئے کامیابی سے استعمال کیا گیا ہے (بلیک ہورسٹ، ہیلیس، اور Lahm، 1997).

مندرجہ بالا تعریف کے مختلف اجزاء کو نوٹ کرنا اور اس ٹیکنالوجی کو احساس کرنے کے لئے یہ ضروری ہے کہ اصل میں ہدایات کی ترسیل کے لئے ایک آلہ ہے. اس تصوراتی سازی میں، تکنیکی آلات اختتام کے ذریعہ سمجھا جاتا ہے اور خود کو ختم نہیں ہوتا. ٹیکنالوجی کا استعمال ہدایات کے لئے معاوضہ نہیں دے سکتا ہے جو خرابی سے ڈیزائن یا لاگو ہوتا ہے.

مددگار ٹیکنالوجی

معاون ٹیکنالوجی مختلف قسم کی خدمات اور معذور افراد کو ماحول کے اندر کام کرنے میں مدد کرنے کے لئے تیار کردہ آلات کے استعمال کا استعمال کرتا ہے. معاون ٹیکنالوجی میں میکانی، الیکٹرانک، اور مائکرو پروسیسر کی بنیاد پر سازوسامان، غیر میکانی اور غیر الیکٹرانک ایڈز، خصوصی انسداد سازی مواد، خدمات، اور حکمت عملی شامل ہیں جو معذور افراد کو یا تو (الف) سیکھنے میں مدد کرسکتے ہیں، (ب) بنا سکتے ہیں. ماحول زیادہ قابل رسائی ہے، (ج) انہیں کام کی جگہ میں مقابلہ کرنے کے قابل بناتا ہے، (d) ان کی آزادی کو بڑھانے یا یا (ای) دوسری صورت میں ان کی زندگی کو بہتر بنانا.

معاون ٹیکنالوجی میں کاروباری طور پر دستیاب یا "ہوم بنائی" آلات شامل ہوسکتے ہیں جو خاص طور پر کسی مخصوص فرد کی غیر ملکی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے تیار ہیں (بلیک ہورسٹ اور Lahm، 2000). مثال کے طور پر پہلوؤں، مواصلاتی امداد، متبادل کمپیوٹر کی بورڈز، انکولی سوئچز، اور خدمات شامل ہیں جیسے کہ تقریر / زبان کے ماہر نفسیات کی طرف سے فراہم کی جا سکتی ہے..

No comments