Header Ads

این ڈی ٹی وی فوڈ ڈیسک کے اعلی خطرے سے منسلک ریڈ، پراسیس گوشت

موت کے اعلی خطرہ سے منسلک ریڈ، پروسیسرڈ گوشت


موت کے اعلی خطرہ سے منسلک ریڈ، پروسیسرڈ گوشت

گوشت پریمی نوٹ لے لیتے ہیں. سرخ اور اعتدال پسند مقدار میں بھی لال اور پروسیسر گوشت کا استعمال تمام وجوہات، خاص طور پر دل کی بیماری سے موت کے خطرے کو بڑھا سکتا ہے، جرنل 'غذائیت' میں شائع ایک تازہ ترین مطالعہ کا حوالہ دیا. سرخ گوشت کافی وقت کے لئے سکینر کے تحت رہا ہے. پچھلے مطالعے نے موٹاپا اور سوزش کے ساتھ عملدرآمد گوشت کی کھپت سے منسلک کیا ہے.

گوشت کی ذائقہ کو بہتر بنانے کے لئے تیار شدہ گوشت میں نظر ثانی کی جاتی ہے. وہ علاج کر رہے ہیں، اس عمل کے حصے کے مطابق نمکین اور نمکین ہوئے ہیں. ریڈ گوشت کے مقابلے میں، پروسیسرڈ گوشت ایسے آبادی کا بہت کم تناسب کی وجہ سے مرنے کے خطرے کے ساتھ اتنا نمایاں طور پر منسلک نہیں کیا گیا تھا جو اس طرح کے گوشت کھاتے ہیں.

اس مطالعے کے سربراہ سعید مستور الشانانی نے کہا کہ تحقیق نے لال گوشت کی انٹیک کے نسبتا اعلی سطح پر نظر انداز کیا اور انہیں کم انٹیک کے مقابلے میں دیکھا. کچھ ایسی چیزیں جو پہلے سے ہی نہیں پڑتی ہیں، اس سے نتائج بہت زیادہ جھٹکے لگے ہیں.

  الشہرانی نے کہا کہ "گوشت کی کھدائی کے مقابلے میں کم سطحوں کے اثرات کے بارے میں ایک سوال جواب نہیں دیا گیا."

مصنف نے مزید کہا کہ "ہم لال اور پروسیسر گوشت کی کم انتباہ پر قریب نظر ڈالنا چاہتا تھا کہ وہ سب کے سبب، دل کی بیماریوں کی بیماریوں اور کینسر کے مریضوں کے مقابلے میں ان لوگوں کے مقابلے میں جو کچھ بھی گوشت نہ کھا رہے تھے اس کے مقابلے میں."

یہ مطالعہ ریاستہائے متحدہ امریکہ اور کینیڈا میں ایڈوسٹسٹ ہیلتھ مطالعہ -2 (AHS-2)، تقریبا 96،000 ساتویں دن ایڈونسٹ مردوں اور عورتوں کے ایک ممکنہ کوہوور مطالعہ کا حصہ ہے. ایڈسٹسٹز ایک منفرد آبادی ہیں - تقریبا 50 فی صد سبزیوں اور کم از کم سطح پر گوشت کھاتے ہیں. اس نے محققین سرخ اور پروسیسر گوشت کی کم سطح کے اثرات کی جانچ پڑتال کرنے کی اجازت دی ہے جو بڑی ترتیب میں صفر سے زائد ہے. جیسے ایڈنسٹ ہیلتھ مطالعہ.
مطالعہ کے لئے، محققین نے 11 سال کی مدت میں 7 ہزار 600 افراد کی موت کا اندازہ کیا. ان کی غذا احتیاط سے ایک قابل قدر مقدار میں کھانے کے فریکوئینسی سوالنامے اور موت کے نتائج کے نتائج کی طرف سے احتیاط سے قومی نیشنل انڈیکس سے حاصل کی گئی تھی. ان افراد جو گوشت کھاتے تھے، ان میں سے 90 فی صد نے صرف دو آونوں یا روزانہ سرخ گوشت کا گوشت کھایا.

انکشافات سے پتہ چلتا ہے کہ 2600 کی موت کے واقعات میں مریضوں کی بیماری کی وجہ سے 1،800 سے زیادہ کینسر کی موت تھی.

مطالعہ کے شریک مصنف مائیکل آرلچ نے کہا کہ "ہمارے نتائج میں ثبوت پیش کرنے کے لۓ اضافی وزن بھی پیش کی جاتی ہے جو پہلے ہی پیش کی جاتی ہے کہ لال اور عملدرآمد کا گوشت منفی طور پر صحت اور زندگی پر اثر انداز کر سکتا ہے."

No comments