Header Ads

نئی نسل سیارے کو بچانے کے لئے مفت تعلیم کی مستحق ہے

نئی نسل سیارے کو بچانے کے لئے مفت تعلیم کی مستحق ہے

اگر کسی کو ماحول اور معاشرے کے ساتھ عام طور پر سامنا کرنے والے تمام مسائل کو سمجھا جاتا ہے تو، وہ جانتا ہے کہ اہل، تعلیم یافتہ شخص ایسے افراد ہوسکتا ہے جو مؤثر حل تلاش کریں گے. یہ انتہائی امکان نہیں ہے کہ بی بی بوومر جنریشن یا جنریشن X اگلے بیس سال کے دوران موسمیاتی تبدیلی، معیشت، اور بین الاقوامی تعلقات کے مسائل کو حل کرے گا. یہ زیادہ امکان ہے کہ یہ انسانوں کو کئی بڑی کارپوریشنوں کی لالچ اور اس سامان سے پیدا ہونے والی نقصان کی بحالی کے لۓ کئی نسلیں لے جائیں گے جو ماحولیاتی طور پر غیر معمولی ہیں. مزید برآں، اس بات کو یقینی بنانے کے لئے روک تھام کی ضرورت ہو گی کہ آفتابوں کو نہ ہو اور اس بڑے ملکوں کے ساتھ ملیں. ان تمام وجوہات کے لئے، نوجوان افراد کو ان کی اپنی ذاتی ضروریات اور معاشرے کے دونوں سے آزاد، آزاد، معیار کی تعلیم حاصل کرنے کے مستحق ہیں. ان کی تعلیم صرف کاروباری ضروریات کو پورا نہیں کرے گی، لیکن یہ سیارے کو بچانے کے لئے زیادہ سے زیادہ ضرورت ہو سکتی ہے. سکولوں (آن لائن اور اینٹوں اور مارٹر دونوں اسکولوں) میں اس طرح کے معیار کی تعلیم کے بغیر، مستقبل کے نسلوں کو ان کی آبادیوں کی غلطیوں کے باوجود غیر معمولی طور پر بے گناہ افراد کی وجہ سے برداشت کرنا پڑے گا.

نوجوانوں کو تعلیم کی ضرورت ہے تاکہ اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ ان کے بنیادی ڈھانچے میں بہترین حالت ہے. اس کے بغیر، وہ پلوں، ہائی ویز اور عوامی جائیداد کو برقرار رکھنے کے لئے تیار نہیں ہوں گے. مثال کے طور پر، 14 اگست 2018 کو، مورانڈن پل اٹلی، اٹلی میں بے حد تیزی سے گر گیا، صرف ایک دن اطالوی موسم گرما کی چھٹی سے پہلے "فیررچوست" کے طور پر جانا جاتا تھا. کوئی مدد نہیں کرسکتا لیکن شبہ ہے کہ اس طرح کے ایک آفت کو روک دیا جا سکتا ہے اگر پل کے معیار کو کنٹرول کرنے کے قابل علم ماہرین ہو. لہذا، اچھی طرح سے تعلیم یافتہ افراد کو پل کے ٹکڑے ٹکڑے کرنے کے لۓ اور مستقبل کے ڈھانچے کو محفوظ اور محفوظ رکھا جائے اس بات کا یقین کرنے کے لئے ضروری ہے.

دوسری جگہ میں، بہت سے دنیا کے شہریوں کو بھول گیا ہے کہ چند نسل پہلے لوگوں کو مبتلا بیماریوں سے مر گیا. سب کو یہ کرنا پڑتا ہے کہ جینیاتی ریکارڈوں کو تلاش کرنے کے لئے یہ پتہ چلا کہ والدین، بچوں اور خاندان کے ارکان کو 1918 میں ہسپانوی فلو کی طرح بیماریوں کا سامنا کرنا پڑا تھا اور چھوٹے پیسہ، جو 1980 تک ختم ہو چکا تھا. لوگوں نے تاریخ کا مطالعہ کرنے کی نظر انداز کی ہے. امیجائزیشن کا. تعلیم حاصل کرنے والے سائنسدانوں کو اس طرح کی ضرورت ہے تاکہ مستقبل میں استعمال ہونے والے اعلی علاج کی ترقی کے دوران مختلف ویکسینوں کی مؤثریت کی تحقیقات کریں. مزید اہم بات، نوجوان ماہرین مستقبل میں موجود کسی بھی بیماریوں سے لڑنے کے لئے مسلح ہوں گے.

اس دوران، زیادہ تر لوگوں نے گلوبل وارمنگ کو کچھ سوچ دیا ہے. جو لوگ اس کے وجود میں یقین رکھتے ہیں ان کے بچوں اور دادا کے مستقبل کے لئے خوف ہے. کسی اطمینان بخش سائنس کی تعلیم کے بغیر، ہر عمر کے لوگ محسوس کرتے ہیں کہ ان کے ہاتھوں سے جڑا ہوا ہے. بہت سے لوگ یہ نہیں جانتے کہ اقلیت کو بہتر بنانے میں کتنی چھوٹی تبدیلییں ہوسکتی ہیں. اس کے علاوہ، وہ ایسے لوگوں کو قائل کرنا چاہتے ہیں جو زمین کی حفاظت کے لئے پیداوار کی تکنیک کو تبدیل کرنے کے لئے طاقتور پوزیشن میں ہیں. ایونٹ میں تبدیلی کے بارے میں نہیں آتا، نوجوان لوگ اپنی بنیاد پرستی کی تبدیلی کے لۓ اپنی مواصلاتی مہارت کو بڑھانے کے خواہاں ہیں. بدقسمتی سے، فطرت کے بہت سے ممکنہ محافظ یونیورسٹی یونیورسٹی ڈگری کے لۓ بھی خرچ نہیں کر سکتے ہیں جو انہیں قانون کے محکمے میں قائل کیس میں بحث کرنے میں مدد دے گی.

خاص طور پر، بہت سے قبضے غائب ہیں کیونکہ روبوٹ، مصنوعی انٹیلی جنس، اور دیگر ڈیجیٹل آلات کی طرف سے انہیں لے جایا گیا ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ اس بات کا تعین کرنے کے لئے بہت بڑا دماغ موجود ہے کہ آئندہ معیشت کو خوراک، پناہ گاہ اور آرام دہ اور پرسکون فراہم کرنے کے لئے کس طرح مستقبل کی معیشت کو منظم کیا جائے گا، جو کم گھنٹے کام کرتے ہیں یا کسی پوزیشن کو نہیں مل سکے. ماہرین کو شیڈولوں کو منظم کرنے میں مدد کرنے کی ضرورت ہوگی جس میں خوشگوار، انسانی وجوہات کے ساتھ ساتھ فنکارانہ اور تفریحی سرگرمیاں شامل ہیں. شاید زندگی بھر سیکھنے کو زیادہ اہمیت حاصل ہوگی اور لوگ زیادہ پرجوش بن جائیں گے.

آخری لیکن کم سے کم، خلا میں اور سمندر میں بہت کچھ باقی رہتا ہے. قدرتی طور پر، نوجوان لوگوں کو قرضوں کے ساتھ زیادہ سے زیادہ برداشت کرنے کے بغیر سمندروں کی سائنس، astronomy، اور حیاتیات کے طور پر کھیتوں کا مطالعہ کرنے کے مواقع کی ضرورت ہے. خلائی جک کو احتیاط سے نگرانی کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جبکہ سمندر کی زندگی بچت اور پانی کی آلودگی سے محفوظ رہتی ہے. قدرتی وسائل کی حفاظت کی ضرورت ہے جبکہ جانوروں کی مختلف قسم کے جانوروں کی دیکھ بھال کی جانی چاہیے، یہاں تک کہ ماحول میں بھی دوبارہ تیار نہیں ہوسکتی ہے.

بہت سے لوگ یہ کہتے ہیں کہ طالب علموں کو تعلیم کی تعریف نہیں کرے گی، اگر انہیں اس کے لئے بہت پیسے ادا نہیں کرنا پڑے گا. اس طرح کے لوگ زور دیتے ہیں کہ طالب علم قیمتی وسائل ضائع کریں گے. خوش قسمتی سے، کچھ یونیورسٹیوں اور جرمنی جیسے ملکوں نے بھی ظاہر کیا ہے کہ مفت تعلیم یا بہت سستی تعلیم کو مؤثر نتائج پیدا کر سکتا ہے. جرمنی (2018) ان یونیورسٹیوں میں قبول کیا جاتا ہے جو کسی کو تعلیم دینے کے لئے پیش کرتا ہے، لیکن ہر ایک کے لئے ضروری نہیں ہونا چاہئے کہ اس فائدہ کو حاصل کرنے کے لۓ جب بہت سے ضرورت ہو اور اپنے گھروں میں کام کرنا جاری رکھنا چاہتے ہیں. غائب

No comments