Header Ads

جج تیل اور گیس اتارنے کے لئے آرکٹک، اٹلانٹک علاقوں کو کھولنے کے لئے ٹراپ کی کوشش روکتا ہے

جج تیل اور گیس اتارنے کے لئے آرکٹک، اٹلانٹک علاقوں کو کھولنے کے لئے ٹراپ کی کوشش روکتا ہے


یہ جنوری 7، 2013 کی تصویر تصویر، کوکاک جزیرہ، الاسکا کے کیلیڈا بے میں سچل ڈرل رگ کلول دکھاتا ہے.

اے پی، فائل کے ذریعے جیمز بروکس / کواکک ڈیلی آئینے
A A +
الاسکا میں ایک وفاقی جج نے امریکی صدر ڈونالڈ ٹراپ تیل اور گیس اتارنے کے لئے آرکٹک اور اٹلانٹک سمندر کے وسیع علاقوں کو کھولنے کی کوشش کی ہے.



جمعرات کو دیر تک جاری کردہ فیصلہ امریکی صدر بارک اوبامہ کی جانب سے آرکائیک کے چوچی سمندر، آرکٹک کے باؤفیر سمندر کا حصہ اور تیل ایجاد کرنے کے لئے امریکی مشرقی ساحل آف حد سے دور اٹلانٹک سمندر کا ایک بڑا حصہ ہے.

اوباما کے تحفظ کو رد کرنے کے لئے ٹراپ کی کوشش "غیر قانونی" اور وفاقی بیرونی کنٹینٹل شیلف زمین کے ایکٹ کے خلاف ورزی تھی، گلیسون نے حکم دیا. انہوں نے کہا کہ صدر کے پاس اس قانون کے تحت طاقت ہے جو تیل اور گیس کے اتار چڑھاو کے پروگرام سے علاقوں کو نکالنے کے لۓ طاقت ہے، جیسا کہ اوباما نے کیا تھا، لیکن صرف کانگریس کو یہ اختیار ہے کہ وہ اجزاء کو لیز پروگرام میں شامل کریں.

مزید پڑھیں: کینیڈا، سب سے پہلے اقوام متحدہ کے بارے میں امریکی کاروئیر پناہ گزین کرنے کی منصوبہ بندی کے بارے میں منصوبہ ہے

گلیسن نے اس کے حکمرانوں میں کہا کہ اوباما کے عائد شدہ لیزنگ ممنوع "تک حتمی قوت اور اثر میں رہے گی.

ٹراپ کی جانب سے تیل آرکیٹیکچرل کے لئے واپس آرٹک اور اٹلانٹک علاقوں کو کھیلنے کے لے جانے کے لۓ 2017 کے ایگزیکٹو آرڈر میں آیا تھا جو اس کے "توانائی کی طاقت" ایجنڈا کا حصہ تھا. یہ حکم ایک ایسے سلسلے میں تھا جس نے اوباما انتظامیہ ماحولیاتی اور ماحولیاتی تبدیلیوں کی ابتدائی سرگرمیوں کو روک دیا.


ٹرمپ انتظامیہ نے اس سال شروع کرنے کے لئے وسیع پیمانے پر غیر ملکی تیل کی لیزنگ کا پروگرام تیار کیا ہے. پانچ سالہ ٹراپ لیزنگ پروگرام آرکٹک پانی میں ایک سال دو بار کی فروخت پیش کرے گی اور اٹلانٹک میں کم از کم دو پونڈ فروخت ایک سال ہے. ٹراپ کی منصوبہ بندی سے جنوبی برنگ سمندر جیسے الاسکا سے ریموٹ سمندری علاقوں میں بہت سے لیز کی فروخت کا بھی مطالبہ ہوتا ہے، جو تیل کے لئے ناقابل اعتماد ممکنہ طور پر منعقد کی جاتی ہے.

ملاحظہ کریں: ٹرمپ نشانیاں آرڈر جو محدود علاقوں میں غیر ملکی تیل اور گیس ڈرلنگ دوبارہ کھول سکتے ہیں (28 مارچ، 2017)



رائل ڈچ شیل کا پیچھا کرنے والے ایک پریشان کن غیر ملکی آرکٹک ریسرچ پروگرام کے بعد اوبامہ نے بہت سارے آرکٹک کو نیلامی سے نکال دیا تھا. شیلے اور باؤفیر کا حصہ تلاش کرنے کے لئے شیل نے کم از کم $ 7 ارب خرچ کیے ہیں. کمپنی نے اس کی ڈرل بحری جہازوں میں سے ایک کو گراؤنڈ میں پھینک دیا اور گہرائی سے صرف ایک کلو کو مکمل کرنے میں کامیاب ہوگیا. اس نے 2015 ء میں اس پروگرام کو ترک کر دیا اور اس کے اجرتوں کو دور کردیا.

ایک علیحدہ کیس میں گلیسن نے جمعہ کو ایک اور فیصلے کی توثیق کی کہ ٹامپ انتظامیہ کی جانب سے اوبامہ کے دور کے ماحولیاتی فیصلے کو ختم کرنے کی کوشش روک دی گئی ہے.

مزید پڑھیں: ڈونالڈ ٹرمپ کیسٹون پائپ لائن کے لئے نئی اجازت نامہ

گلیسن نے زمین کی تجارت کو مار ڈالا جس کا مقصد الاسکا کے Izembek نیشنل وائلڈ لائف پناہ گزین میں سنجیدہ جھاڑیوں کے باوجود سڑک کے راستے کو صاف کرنے کا مقصد ہے. چار سالہ ماحولیاتی اثراتی بیان کے عمل کے بعد اوبامہ انتظامیہ نے طے کیا کہ زمین کی تجارت اور سڑک کا راستہ جائز ثابت کرنے کے لئے بہت زیادہ نقصان ہوگا. گلیسون نے حکم دیا کہ اس وقت کے اندرونی سیکرٹری ریان زینک نے قانون کو توڑ دیا تھا جب انہوں نے اس مسئلے کے پچھلے انتظامیہ کے مطالعہ میں پایا حقائق سے خطاب کرنے کے بغیر اوبامہ کی پالیسی کو نظر انداز کر دیا.

No comments