Header Ads

کرکٹ کے قواعد

کرکٹ کے قواعد

کرکٹ ٹیم کے دو ٹیمیں 11 رنز بنائے جائیں گے، ایک طرف گیند کو بیٹھ کر رنز بنائے جائیں گے، جبکہ دوسری ٹیم کو ٹیم کو بالی ووڈ اور ٹیم کے میدان میں شکست دینے سے روکنے کا موقع ملے گا. کرکٹ میں اہم مقصد مخالف کے خلاف ہر ممکن حد سے زیادہ رنز ہے. میچ شروع ہونے سے پہلے، دونوں ٹیموں کا کپتان ایک سکین ٹاسک جائے گا، جس سے پہلے ٹاس جیتنے والے ٹیموں اور شعبوں کو فیصلہ کرنے میں کامیاب ہونے والے فاتح کے فاتح کے ساتھ.

ہر کرکٹ میچ میں ان کے دورے پر جانے والے دوروں پر مشتمل ہے، اور اننگز کی تعداد ہے جو ہر ٹیم کو میچ سے پہلے مقرر کیا جائے گا، عام طور پر ایک یا دو. ایک برتن کے دوران، ایک ٹیم گیند کو بلاتا ہے جبکہ دیگر کوششوں کو میدان میں بکس دیتا ہے. دونوں ٹیموں نے بیٹنگ اور فیلڈنگنگ کے درمیان بدلے میں تبدیلی کی.

میچ ایک خشک کرکٹ میدان پر ہوتا ہے، جس میں مرکز میں ایک آئتاکار کتیا ہوتا ہے. ایک حد میدان کے پرائمری کو نشان زد کرتا ہے، اور باڑ، رسیوں یا لائنوں کی شکل لے سکتی ہے. اس کے علاوہ، ایک لکڑی کا ہدف جس کے نام سے مشہور ہے وہ آئتاکار پچ کے دونوں سروں پر رکھتا ہے، تقریبا 20 میٹر کے علاوہ. وکٹ تین سٹمپوں سے باہر بنائے گئے ہیں، دو بیزوں کی حمایت کرتے ہیں جو اسٹمپ پر بیٹھے ہیں.

لائنز نے پچ کو بھی نشان لگا دیا، ایک لائن کے ساتھ بولنگ لائنز نے وکٹ پر رکھی. پوپنگ یا بیٹنگ کرکٹ کے طور پر جانا جاتا ایک اور لائن، وٹ کے سامنے 1.2 میٹر واقع ہے. یہ تخلیق اس علاقے کا تعین کرتی ہے جس میں بولر اور بیٹریاں کام کرسکتے ہیں.

کھیل کھیل ہی کھیل میں، جبکہ فیلڈنگ ٹیم کے تمام 11 ارکان کو میدان پر ہونا ہوگا، لیکن بیٹنگ ٹیم کے صرف دو ارکان کو کھیل کے میدان میں رہنے کی اجازت ہے. ایک پلیئر فیلڈنگ ٹیم سے منتخب کیا جاتا ہے اور وہ بولر کے طور پر جانا جاتا ہے، جبکہ باقی 10 کھلاڑی فیلڈرز کے نام سے مشہور ہیں. اس کے بعد بولر اس کے ساتھ وکٹ کو ہٹانے کی کوشش کرے گا، جبکہ فیلڈررز میں سے ایک - خاص طور پر وکٹ کیپر کے طور پر جانا جاتا ہے.

حزب اختلاف کی ٹیم سے بیٹسمین نے اس سے قبل بولٹ گیند کو مارنے کی کوشش کرے گی. باقی فیلڈرز کو گیندوں کا پیچھا کرنے کی ضرورت ہے، ایک بار پھر بیٹسمین نے اسے مار ڈالا. بیٹسمین کا کردار یہ ہے کہ وکٹ کو گیند سے ہٹانے سے بچنے کی روک تھام کی جاسکتی ہے. اس کے علاوہ، ایک رن اسکور کرنے کے بعد، گیند کے بعد دونوں بیٹسمین دونوں کو اپنے وکٹوں سے رنز کرنا پڑتا ہے.

No comments