Header Ads

کرکٹ کھیلنے کا طریقہ

کرکٹ کس طرح کھیلنے کے لئے: ابتداء کے لئے ایک گائیڈ

چلو کرکٹ کھیلیں
میں نے اپنے پورے بچپن میں کرکٹ ادا کیا ہے اور اب بھی ہفتے کے اختتام پر کھیلنا پسند ہے. اس کھیل کو کھیلنے جم کے بغیر جانے کے بغیر مکمل جسم ورزش کی طرح ہے.

اس آرٹیکل میں، میں کرکٹ کو کھیلنے کے لئے کس طرح کے بارے میں وضاحت کرتا ہوں، کون سا سامان استعمال کیا جاتا ہے، اور کھیل کے قواعد و ضوابط. اس مضمون کے اختتام تک، آپ اپنے پہلے کھیل کے لئے تیار ہوں گے.

آپ کو کرکٹ کھیلنے کی ضرورت ہوگی
یہاں سامان کا ایک فوری گندم ہے جو آپ کو کرکٹ کھیلنے کی ضرورت ہوگی.

گراؤنڈ اور پچ
کرکٹ کا بلا
بیٹنگ نے چھڑی کو رنز بنانے کے لئے استعمال کیا. قواعد کے مطابق، ایک بٹ 38 انچ کی لمبائی اور 4.5 انچ چوڑائی میں زیادہ نہیں ہو سکتی. یہ کہیں بھی ایک کلوگرام سے 2.5 کلو گرام ہے.

یہ سفارش کی جاتی ہے کہ جب آپ شروع کررہے ہیں تو آپ ایک ہلکا بٹ استعمال کرتے ہیں. جیسا کہ آپ اسے استعمال کرتے ہیں، آپ ایک بھاری بٹ کے لئے جا سکتے ہیں. زیادہ تر کھلاڑیوں کو ایک بٹ کا استعمال ہوتا ہے جو تقریبا 1 سے 1.8 کلوگرام وزن ہے. ایک ہلکی یا بھاری بٹ کا انتخاب پلیئر پر باقی ہے.

کرکٹ بیٹا
کرکٹ بیٹ | ذریعہ
کرکٹ بال
کرکٹ گیند کی شکل میں ہے اور عام طور پر سرخ رنگ یا سفید اور چمڑے سے بنا ہوتا ہے. ایک سرخ گیند دن دن یا طویل عرصے سے کھیلوں میں استعمال کیا جاتا ہے (مثلا ایک پانچ دن میچ) جبکہ سفید گیند کو کم شکل میں میچ یا دن / رات کے میچ میں استعمال کیا جاتا ہے.

میں اصل میں اپنی پہلی کھیل کے لئے ایک کرکٹ بال کے ساتھ کھیلنے نہیں کی سفارش کرتے ہیں. وہ بہت بھاری ہوسکتے ہیں. ایک ابتدائی ان کے پہلے میچ کے لئے ٹینس گیند استعمال کرنا چاہتے ہیں. دراصل، بھارت میں بہت سے، اور میں بہت سے دوسرے ممالک میں بھی یقین رکھتا ہوں، ٹینس گیند یا ربڑ کی گیند کے ساتھ کھیلنے کے. اگر آپ صرف تفریح ​​کے لئے کھیلنا چاہتے ہیں تو، عام ٹینس گیند کی سفارش کی جاتی ہے. آپ کو کھیل کے ساتھ آرام دہ اور پرسکون ہونے کے بعد آپ روایتی چرمی گیند کا استعمال کرسکتے ہیں اور اگلے درجے پر جانا چاہتے ہیں.

مکمل سائز دیکھنے کے لئے تھمب نیل پر کلک کریں
اس قسم کی گیند ٹیسٹ میچوں میں استعمال کیا جاتا ہے. اس قسم کی گیند ایک دن اور رات کے روز میچ میں استعمال کیا جاتا ہے.
ٹیسٹ میچ میں استعمال ہونے والی اس قسم کی گیند.
ٹیسٹ میچ میں استعمال ہونے والی اس قسم کی گیند. | ذریعہ
سٹمپ
سٹمپس لکڑی کی چھڑیوں ہیں جو زمین میں مارے جاتے ہیں. وہ سب سے اوپر دو دوکان کی حمایت کرتے ہیں اور ایک وکٹ بناتے ہیں. پچ کے مخالف اطراف پر دو وکٹیں موجود ہیں. اسٹمپ اونچائی میں 28 انچ اور چوڑائی میں 9 انچ سے زیادہ نہیں ہونا چاہئے.

اگر آپ مناسب سٹمپ خریدنے کے قابل نہیں ہوسکتے ہیں، تو آپ کسی بھی قسم کی چھڑی یا لکڑی کا استعمال کرسکتے ہیں جس میں ایک اونٹ وکٹ بنانا ہے.

تین سٹمپز، دو باخن ایک وکٹ کے نام سے ایک مکمل سیٹ بناتے ہیں.
تین سٹمپز، دو باخن ایک وکٹ کے نام سے ایک مکمل سیٹ بناتے ہیں. | ذریعہ

گراؤنڈ اور پچ
کرکٹ کے لئے شکل شکل میں کروی ہے. اس کا حصہ جہاں بیٹسمین کھیلتا ہے پچ کے طور پر جانا جاتا ہے. بین الاقوامی کرکٹ میں، پچ آئتاکار شکل میں ہے اور لمبائی 20 میٹر اور چوڑائی میں 3 میٹر کی پیمائش کرتا ہے. پچ کا معیار کھیل کے سب سے اہم عناصر میں سے ایک ہے. اس پر اثر انداز ہوتا ہے کہ کس طرح گیند میدان پر چلتا ہے اور کس طرح آپ کھیل میں بیٹھتے ہیں. کچھ پچ خشک اور سخت ہیں، جو تیز گیندوں میں مدد کرسکتے ہیں. بیٹنگ کے لئے کچھ پچاس زیادہ سازگار ہوں گے. دوسروں کو سپن بولنگ کا حق مل سکتا ہے.

پچ مختلف کھیلوں میں کھیل کے مختلف پہلوؤں کے ساتھ جانے کے لئے نشان لگا دیا گیا ہے. وکٹ دونوں دونوں سروں پر رکھے جاتے ہیں. بولر کی طرف سے، وہاں بولنگ کریز موجود ہے جس کی لمبائی 8 فٹ اور آٹھ انچ ہے. بولر کے پوپنگ کریز، جو بولنگ کریز کے متوازی علاقہ ہے، وہ بولی ہے جب وہ گیند جاری رہتی ہے.

نیا نوکیا کے طور پر، آپ کو کھیلنے کے لئے قریبی جگہ تلاش کرنا چاہئے. آپ شروع کر رہے ہیں جب کسی بھی نشان کے لئے کوئی ضرورت نہیں ہے. سٹمپز اور بولنگ کا کام کافی ہونا چاہئے. اگر آپ اپنی دلچسپی رکھتے ہیں کہ سب سے بڑے میدان کہاں ہیں، تو آپ کو یہ مضمون چیک کرنا ہوگا.
کرکٹ کھیلنے کے لئے اہم پہلوؤں
مندرجہ ذیل بنیادی میکانکس ہیں.

ٹیمیں
بیٹنگ
بولنگ
فیلڈنگنگ
امپائر
کپتان
ٹیمیں
کرکٹ ایک ٹیم کا کھیل ہے جس میں برابر کھلاڑیوں کے ساتھ دونوں طرف ہیں. کھیل کے شروع میں، ایک سکے ٹوٹ جاتا ہے اور ٹیم کو ٹاس جیتنے کا موقع بٹ یا کٹورا کا انتخاب کرنے کا موقع ہے. بین الاقوامی میچوں میں دونوں کھلاڑیوں میں 11 کھلاڑی شامل ہیں.

بیٹنگ
بیٹنگ نے رنز اسکور کرنے کے لئے گیند کو مارنے کا اشارہ کیا. اس مقصد کا مقصد بہت زیادہ رنز اسکور ہے تاکہ آپ ایسا کرسکیں کہ مخالف ٹیم آپ کے کل سے پہلے نہیں پا سکے. پہلا دو بیٹکر میدان پر ہوگا. جیسا کہ باہر نکلا یا خارج کر دیا گیا ہے، دوسرے ٹیم کے ارکان کی پیروی کی جائے گی جب تک کہ کسی کو بٹ نہیں دیا جارہا ہے یا اوور ختم ہوجائے گا.

بنیادی خیال یہ ہے کہ جہاں تک آپ کر سکتے ہیں اور رنز حاصل کر سکیں. لیکن ہر گیند کو مارنے میں مددگار نہیں ہوگا کیونکہ اس نقطہ نظر کو پکڑ لیا یا بولا جا سکتا ہے. بہت ساری تکنیکیں ہیں جو آپ اپنے آپ کو بہتر پلیئر بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں. بنیادی کرکٹنگ شاٹس پر کچھ تجاویز ذیل میں ویڈیو میں وضاحت کی جاتی ہیں.

No comments