Header Ads

کاروبار کے 3 اقسام

.

کاروبار کے 3 اقسام
کاروبار کی تین اہم اقسام ہیں:


. سروس بزنس

ایک سروس کی قسم کا کاروبار ناقابل یقین مصنوعات فراہم کرتا ہے (کوئی جسمانی شکل نہیں ہے). سروس کی قسم کی فرموں پیشہ ورانہ مہارت، مہارت، مشورہ، اور دیگر اسی طرح کی مصنوعات پیش کرتے ہیں.

سروس کے کاروبار کی مثالیں ہیں: سیلون، مرمت کی دکانوں، اسکولوں، بینکوں، اکاؤنٹنگ اداروں، اور قانونی اداروں.

2. تجارتی کاروبار

اس قسم کا کاروبار تھوک قیمت پر مصنوعات خریدتا ہے اور خوردہ قیمت پر بھی فروخت کرتا ہے. انہیں "خریداری اور فروخت" کے کاروبار کے طور پر جانا جاتا ہے. وہ اپنی خریداری کے اخراجات سے زیادہ قیمتوں پر مصنوعات کی فروخت سے منافع بخشتے ہیں.

ایک کاروباری کاروبار اس کی شکل کو تبدیل کئے بغیر ایک مصنوعات فروخت کرتا ہے. مثالیں ہیں: کراس اسٹورز، سہولت اسٹورز، ڈسٹریبیوٹروں، اور دیگر ری سیلیلرز.

3. مینوفیکچرنگ بزنس

ایک تجارتی کاروبار کے برعکس، ایک مینوفیکچرنگ کا کاروبار مصنوعات کو ایک نئی مصنوعات بنانے میں ان کے استعمال کے لۓ ارادہ رکھتا ہے. اس طرح، خریداری کی مصنوعات کی تبدیلی ہے.

ایک مینوفیکچرنگ کا کاروبار خام مال، لیبارٹری، اور فیکٹری کی پیداوار کے عمل کو یکجا کرتا ہے. تیار شدہ سامان پھر گاہکوں کو فروخت کی جائیں گی.

ہائبرڈ بزنس

ہائبرڈ کاروبار ایسے کمپنیاں ہیں جو ایک سے زیادہ قسم کے کاروبار میں درجہ بندی کر سکتے ہیں. مثال کے طور پر ریستوراں، ٹھیک کھانا (مینوفیکچرنگ) بنانے میں اجزاء کو یکجا کرتا ہے، شراب کی ایک سرد بوتل فروخت کرتا ہے اور گاہک کے احکامات (سروس) بھرتا ہے.

اگرچہ، ان کمپنیوں کو ان کے بڑے کاروباری مفاد کے مطابق درجہ بندی کیا جا سکتا ہے. اس صورت میں، ریستوران زیادہ سروس کی قسم ہیں - وہ کھانے کی خدمات فراہم کرتے ہیں.

بزنس آرگنائزیشن کے فارم
یہ کاروباری ملکیت کے بنیادی شکل ہیں:

1. مکمل ملکیت
واحد ملکیت صرف ایک شخص کی ملکیت ہے. ملکیت کے تمام اقسام میں سیٹ اپ اپ کرنا آسان ہے اور کم قیمت ہے.

مالک کو لامحدود ذمہ داری کا سامنا ہے؛ مطلب یہ ہے کہ، کاروبار کے قرضے مالک کے ذاتی اثاثے کے بعد ہوسکتے ہیں اگر کاروبار انہیں ادا نہیں کرسکتا.

واحد ملکیت کی شکل عام طور پر چھوٹے کاروباری اداروں کے ذریعہ اپنایا جاتا ہے.

2. شراکت داری
شراکت دار ایک ایسا کاروبار ہے جس میں دو یا زیادہ افراد کی ملکیت ہے جو وسائل میں وسائل میں شراکت کرتے ہیں. شراکت دار اپنے درمیان کاروبار کے منافع کو تقسیم کرتے ہیں.

عام شراکت داری میں، تمام شراکت داروں کو لامحدود ذمہ داری ہے. محدود شراکت داری میں، محدود شراکت داروں کے ذاتی اثاثوں کے بعد قرضدار نہیں جا سکتے.

3. کارپوریشن
ایک کارپوریشن ایک ایسے کاروباری ادارہ ہے جو اس کے مالکان سے الگ قانونی شخصیت رکھتا ہے. ایک اسٹاک کارپوریشن میں مالک اسٹاک کے حصص کی طرف سے پیش کیا جاتا ہے.

مالکان (اسٹاک ہولڈرز) محدود ذمہ داری سے لطف اندوز ہوتے ہیں لیکن کمپنی کے آپریشن میں محدود شراکت دار ہیں. ڈائریکٹر بورڈ، اسٹاک ہولڈرز کے منتخب کردہ گروپ کارپوریٹ کی سرگرمیوں کو کنٹرول کرتی ہے.

کاروباری ملکیت کے ان بنیادی شکلوں کے علاوہ، یہ ان تنظیموں کی دیگر اقسام ہیں جو آج عام ہیں:

محدود ذمہ داری کمپنی

امریکہ میں محدود ذمہ داری کمپنیوں (ایل ایل ایل)، کاروبار کے ہائبرڈ فارم ہیں جو کارپوریشن اور شراکت داری دونوں کی خصوصیات ہیں. ایک ایل ایل ایل شامل نہیں ہے؛ لہذا، یہ ایک کارپوریشن نہیں سمجھا جاتا ہے.

اس کے باوجود، مالکان کارپوریشن میں محدود ذمہ داری سے لطف اندوز ہوتے ہیں. ایک ایل ایل ایل ایک واحد ملکیت، شراکت داری، یا کارپوریشن کے طور پر ٹیکس کیا جائے گا.

تعاون

ایک کوآپریٹو ایک ایسے کاروباری ادارہ ہے جو کسی گروپ کے مالک ہیں اور ان کے باہمی فائدے کے لئے کام کیا جاتا ہے. گروپ بنانے والے افراد کو اراکین کہتے ہیں. کوآپریٹیو کو شامل کیا جا سکتا ہے یا غیر منسلک.

کوآپریٹیو کے کچھ مثالیں یہ ہیں: پانی اور بجلی (افادیت) کوآپریٹیو، کوآپریٹو بینکنگ، کریڈٹ یونین، اور ہاؤسنگ کوآپریٹیو.

No comments